Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Ομοφυλοφιλία...
Απαντήσεις σε κάθε καλοπροαίρετο άνθρωπο.

Αρκετές φορές έχω αναφερθεί στην ομοφυλοφιλία. Είναι ένα θέμα που επανέρχεται στις μέρες μας και παίζει καθοριστικό ρόλο στη ζωή μας αλλά και στο μέλλον της Χώρας μας. Πολλά έχουν ειπωθεί, πολλές φωνές έχουμε ακούσει, άλλοτε ακραίες, άλλοτε ποιο συντηρητικές. Για τον πολιτικό κόσμο η ομοφυλοφιλία είναι μία φυσιολογική κατάσταση και θεωρείτε πως αν νομιμοποιηθεί (γάμος και υιοθέτηση παιδιών) είναι ένα βήμα μπροστά, είναι μία πρόοδος. Για την Ιεραρχία της Εκκλησίας αλλά και για τον ευσυνείδητο Χριστιανό η ομοφυλοφιλία είναι παρεκτροπή της ανθρώπινης νομοτέλειας. Από τα gay pride που άρχισαν να διοργανώνονται και στην Χώρα μας, έχει ξεσπάσει ολοένα και μεγάλη κουβέντα για το που πάμε σαν Κράτος, προς τα που οδεύουμε. Παρακάτω παραθέτω ορισμένες ερωτήσεις που μου έχουν γίνει προσωπικά από υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας με τις απαντήσεις τους.
Νόμος
Όσο και να φαίνεται απίστευτο, είμαστε μία Χώρα με νόμους. Οι νόμοι δεν υπάρχουν για να μας κάνουν την ζωή δύσκολη, ούτε για να μας στερούν την ελευθερία. Αντιθέτως υπάρχουν για να μπορεί ο άνθρωπος να ζει ελεύθερος. Τι είναι όμως ελευθερία; Η ελευθερία μου αν δεν ελευθερώνει και τον άλλον δεν είναι ελευθερία, είναι συμφέρων... Για παράδειγμα, μπορείς να πάρεις το αυτοκίνητό σου και να πας όπου θέλεις. Υπάρχει όμως και ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ) που σου απαγορεύει να κάνεις ότι θέλεις, να τρέχεις όσο θέλεις, να στρίβεις όπου θέλεις, να παρκάρεις όπου θέλεις κ.τ.λ. Ο Κ.Ο.Κ σου στερεί την ελευθερία; Όχι! Μπορείς να πας όπου θέλεις αλλά δεν μπορείς να συμπεριφέρεσαι στον δρόμο όπως θέλεις. Για το λόγο αυτό υπάρχουν και οι νόμοι στην Χώρα μας. Στο εξωτερικό δεν με ενδιαφέρει τι γίνεται. Κάθε Χώρα έχει τα δικά της. Εγώ ομιλώ για την Ελλάδα όπου μεγάλωσα και ζω. Στην Ελλάδα μας λοιπόν υπάρχει το Σύνταγμα. Το Σύνταγμα της Χώρας δεν γράφτηκε από κάποιους τύπους σε ένα γραφείο. Το Σύνταγμα το έγραψε ο λαός με την πάροδο των χρόνων. Αν αλλάξει κάτι στο Σύνταγμα θα πρέπει να ερωτηθεί πρώτα ο Ελληνικός λαός και στη συνέχεια να γίνει η αλλαγή. Το Σύνταγμα της Χώρας μας ήταν ένα από τα πρώτα στον κόσμο που καθιέρωσε την καθολική ψηφοφορία (των ανδρών) ανεξαρτήτως οικονομικού εισοδήματος. Μόνον οι πλήρως οικονομικά εξαρτημένοι άνδρες (τσιράκια ή οικόσιτοι) δεν είχαν δικαίωμα ψήφου. Αυτό, σε αντιδιαστολή με τα άλλα δυτικά συντάγματα της εποχής όπου μόνον οι γαιοκτήμονες αστοί είχαν δικαίωμα ψήφου. Για να εκτιμήσουμε αυτή τη διαφορά αρκεί να πούμε ότι ενώ στην Γαλλία ή στην Αγγλία την εποχή εκείνη είχε δικαίωμα ψήφου το 10% των ενήλικων ανδρών περίπου, στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό ήταν περίπου 90%. Γίνεται λοιπόν αντιληπτό πως για να αλλάξει το Σύνταγμα, πρέπει να γίνει ξανά δημοψήφισμα, να ερωτηθεί ο λαός και αν οι περισσότεροι ψηφίσουν υπέρ της αλλαγής, να γίνει. Την μοναδική περίοδο που το Σύνταγμα άλλαξε χωρίς να ερωτηθεί ο λαός ήταν κατά την διάρκεια της Χούντας.. Σήμερα, χάρη της ομοφυλοφιλίας καταπατήθηκαν χωρίς την γνώμη του λαού δύο άρθρα του Συντάγματος. Το άρθρο 21 και το άρθρο 347. Το άρθρο 21 λέει "1. H οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Kράτους." Στη συνέχεια στο άρθρο 347 αναφέρεται πως "Η παρά φύση ασέλγεια μεταξύ αρρένων που τελέστηκε: α. με κατάχρηση μιας σχέσης εξάρτησης που στηρίζεται σε οποιαδήποτε υπηρεσία, β. από ενήλικο με αποπλάνηση προσώπου νεότερου από 17 ετών ή από κερδοσκοπία, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον 3 μηνών". Οπότε το άρθρο 21 προστατεύει την οικογένεια και την μητρότητα (είναι σαφές πως δύο άντρες δεν μπορούν να έχουν παιδί) και την προαγωγή του Έθνους (δύο άνδρες ή δύο γυναίκες δεν μπορούν να χαρίσουν παιδιά στο Έθνος). Οπότε η Οικογένεια που προστατεύεται από το Σύνταγμα είναι αυτή μεταξύ δύο ετερόφυλων. Για το άρθρο 347 του ποινικού κώδικα έχω την εντύπωση πως δεν έχουμε να πούμε και πολλά, είναι ξεκάθαρο. Η σημερινή Κυβέρνηση λοιπόν, αν και Αριστερή (υπάρχει άνθρωπος που να πιστεύει ότι ο ΣΎΡΙΖΑ, είναι Αριστερά;) κάνει κάτι που έκανε μόνο η Χούντα των Συνταγματαρχών και σε ένα βράδυ καταπατάει δύο νόμους, χωρίς να ρωτήσει κανέναν!! Σήμερα πλέον επιτρέπεται ο "γάμος" μεταξύ ομοφυλόφιλων ζευγαριών, υπάρχει σαν σκέψη και η υιοθέτηση παιδιών και μην ξεχνάμε την "θεματική εβδομάδα" όπου θα επιχειρήσει να πείσει τα μικρά παιδιά πως η ομοφυλοφιλία είναι φυσιολογική ώστε στη συνέχεια να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα με την συγκατάθεση και της νεολαίας...


Πρόοδος

Άλλοι υποστηρικτές των ομοφυλόφιλων θεωρούν πως επειδή ζούμε στο 2017 πρέπει να μην μένουμε πίσω. Πρέπει να υπάρξει πρόοδος. Η ομοφυλοφιλία είναι και αυτή μία πρόοδος, μία εξέλιξη, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενά τους. Σε όλους αυτούς να υπενθυμίσω λοιπόν πως από τους πρώτους που νομιμοποίησε την ομοφυλοφιλία ήταν ο παλαβός ο Νέρων. Ναι, εκείνος που έκαψε την Ρώμη σε ένα βράδυ! Στην Αρχαία Αθήνα θεωρείται κομμάτι του "παιδαγωγικού έρωτος", κατά τον οποίο ο δάσκαλος δεν είχε μόνο πνευματικό ενδιαφέρον για το μαθητή. Διαδεδομένη είναι και η αντίληψη ότι μεγαλύτερης ηλικίας Αθηναίοι πήγαιναν στα γυμναστήρια, όπου οι έφηβοι γυμνάζονταν γυμνοί, για να τους θαυμάσουν και να βρουν εραστές. Στη Σπάρτη και στις δωρικές κοινωνίες πιστεύεται ότι ήταν τμήμα της ζωής των στρατιωτών και αναπόσπαστο τμήμα της κοινοτικής ζωής. Ορισμένοι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν απόλυτα φυσική την έλξη που δοκιμάζει ένα ανθρώπινο ον από την ομορφιά ενός άλλου ατόμου, όποιο κι αν είναι το φύλο του. Ο ρήτορας Αισχύνης όταν επικαλείται τους νόμους που διέπουν τις σχέσεις ανάμεσα σ' έναν άντρα κι ένα παιδί, αναφέρει τις συμπεριφορές που υπακούουν στις ανάγκες της φύσης. (Κατά Τιμάρχου, 138).
Ο ιστορικός Ξενοφών βάζει τον τύραννο Ιέρωνα να λέει: Ο έρωτάς μου για τον Δαΐλαχο συνδέεται ίσως με την ανθρώπινη φύση που μας αναγκάζει ν' αναζητούμε τα πλάσματα που είναι ωραία, αλλά διακαής μου επιθυμία είναι να μη χρωστώ το αντικείμενο των πόθων μου παρά στον έρωτά του για μένα και στην ελεύθερη βούλησή του. (Ιέρων, Ι, 33).
Η Ορθόδοξη πίστη έχει στην Αγία Γραφή πάρα πολλές αναφορές στην ομοφυλοφιλία. Η ποιο γνωστή είναι η κατάσταση που επικρατούσε στα Σόδομα και τα Γόμορα... Οπότε αγαπητοί μου είναι αντιληπτό πως η ομοφυλοφιλία στην εποχή μας δεν είναι πρόοδος! Επιστροφή στον Μεσαίωνα είναι!!! Ευτυχώς που υπήρχε και ο Μέγας Πλάτων που στους νόμους του έλεγε πως "μία καλή νομοθεσία, πρέπει να απαγορεύει αυτή τη μορφή σχέσεων. Εκείνο που περισσότερο μέμφεται στην ομοφυλοφιλία είναι περισσότερο το αναιτιολόγητο της ηδονής, η ασέλγεια στην ηδονή (Ι, 636), η θορυβώδης αναζήτηση της ηδονής, παρά ο αντρικός έρωτας."


Η ομοφυλοφιλία και ο Χριστιανισμός

Όταν λέω Χριστιανισμό, εννοώ την Ορθόδοξη πίστη! Το διευκρινίζω διότι όταν αναφέρομαι στην Ορθοδοξία πολλοί μου αναφέρουν τον Πάπα και τις υπόλοιπες Αιρέσεις... Εν συντομία θα πω πως η μοναδική πίστη που έχει κρατήσει αναλλοίωτο Τον Λόγο Του Θεού και δεν έχει προσθέσει, ούτε αφαιρέσει, κόμμα ή τελεία είναι η Ορθόδοξη! Όλες οι υπόλοιπες ομολογίες ή Αιρέσεις καλύτερα είναι παρεκτροπές και διαστρεβλώσεις του Ευαγγελίου. Όποιος επιθυμεί μπορεί να κάνει την έρευνά του και να το διαπιστώσει μόνος του. Ξανά λέω λοιπόν πως όταν λέω "Χριστιανισμός" αναφέρομαι στην Ορθόδοξη πίστη!

Πολλοί θεωρούν πως ο Χριστός σε κανένα σημείο δεν κάνει αναφορές στην ομοφυλοφιλία και πως η Ιεραρχία της Ορθόδοξης Εκκλησίας κακός στρέφεται κατά της κατάστασης αυτής. Όντως, πλην τις πράξεις των Αποστόλων, όσο ο Χριστός κυκλοφορεί ανάμεσά μας, δεν αναφέρει πουθενά την ομοφυλοφιλία. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν λέει γι αυτήν. Ας τα πάρουμε από την αρχή. Καταρχήν ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης δεν διαφέρει καθόλου από τον Θεό της Καινής Διαθήκης! Δεν έχουμε άλλο Θεό. Ο Θεός είναι ένας, ο Τριαδικός που αποτελείτε από Τον Πατέρα, Τον Υιό και Το Άγιο Πνεύμα και εκείνος που φαίνεται στα Ιερά Βιβλία των Χριστιανών είναι ο Χριστός! Και στην Παλαιά Διαθήκη αλλά και στην Καινή Διαθήκη ο Χριστός είναι αυτός που ενεργεί. Η διαφορά είναι πως στη Παλαιά Διαθήκη είναι άσαρκος, άρα μόνο Τον ακούμε και στην Καινή Διαθήκη είναι ενσαρκωμένος, οπότε και Τον ακούμε αλλά και Τον βλέπουμε! Γίνεται και αυτή η διευκρίνιση διότι ορισμένοι θεωρούν Τον Χριστό (Θεό της Καινής Διαθήκης) ποιο γλυκό, ποιο αγαπητό και ποιο προσιτό ενώ Τον Θεό της Παλαιάς Διαθήκης, όπου ορισμένοι θεωρούν πως είναι ο Πατήρ (το πρώτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδας), τον θεωρούν ποιο αυστηρό, ποιο σκληρό και ποιο εκδικητικό. Ο Πατήρ σε ολόκληρη την Αγία Γραφή εμφανίζεται ή μάλλον ακούγεται μόνο δύο φορές! Μία στην Βάπτιση Του Χριστού, όπου βλέπουμε και το Άγιο Πνεύμα σε μορφή περιστεριού, ενώ ακούγεται και στον Μυστικό Δείπνο.

Η ποιο γνωστές σε όλους μας "ομοφυλόφιλες" πόλεις στην Παλαιά Διαθήκη είναι τα Σόδομα και τα Γόμορα. Βέβαια εκεί δεν ήταν τα πράγματα όπως σήμερα στην Ελλάδα, ή στην Αρχαιότητα. Ο όρος "το πράγμα είχε ξεφύγει" πραγματικά δεν μπορεί να διατυπώσει ακριβώς την κατάσταση που επικρατούσε... Σε κάποιο σημείο, όταν και ο Θεός είχε αποφασίσει να καταστρέψει τα Σόδομα και τα Γόμορα, ένας Άγγελος επισκέπτεται τον Λωτ ( από τους λίγους αξιόλογους ανθρώπους της περιοχής) και τον ενημερώνει πως πρέπει να πάρει την οικογένειά του και να φύγει από εκεί το συντομότερο δυνατόν! Μία παρέα ανδρών μόλις αντιλήφθηκε τον Άγγελο, τον είδαν τόσο όμορφο και λαμπερό, έτρεξαν κατά πάνω του για να συνευρεθούν μαζί του (να τον βιάσουν λέω εγώ)!!!! Σε τέτοιο σημείο είχε φτάσει η ομοφυλοφιλία! Ο Άγγελος μόλις τους είδε τους τύφλωσε και είπε στον Λωτ να βιαστεί και να φύγει αμέσως! Φυσικά υπάρχουν και οι Άθεοι που δεν πιστεύουν σε αυτά τα γεγονότα, απλά τα παραθέτω για να δείξω πως η αντίδραση της Ορθόδοξης Ιεραρχίας δεν είναι επειδή ο κ. Αμβρόσιος ή ο Πειραιώς είναι μισαλλόδοξοι. Αυτό είναι το Δόγμα μας, αυτή είναι η πίστη μας! Γι αυτό λέω πως η Ορθόδοξη πίστη είναι αναλλοίωτη από την δημιουργία του κόσμου έως και σήμερα.Όποιος Επίσκοπος ή Ιερέας λέει το αντίθετο, ομιλεί Αιρετικά και θα πρέπει να τον καλέσει η Ιερά Σύνοδος και να τον Καθαιρέσει! Ένας από αυτούς είναι ο γνωστός σε όλους τους ομοφυλόφιλους πατήρ Φιλόθεος Φάρος όπου μας ομολογεί πως βρήκε Τον Θεό περισσότερο στους Ομοφυλόφιλους παρά σε Δεσποτάδες. Σύμφωνα με τον κατά τ' άλλα συμπαθητικό Ιερέα, υπάρχει ποιο πολύς Θεός σε έναν ομοφυλόφιλο παρά στον Απόστολο Παύλο που μας λέει "Η ομοφυλοφιλία είναι συνέπεια της διαστροφής που υπέστη το ανθρώπινο γένος με το προπατορικό αμάρτημα· προέρχεται από την απομάκρυνση της θείας χάριτος απ’ την καρδιά του ανθρώπου, αφού οι άνθρωποι την έχουν διώξει ξεμακραίνοντας από το Θεό." (Ρωμ. 1, 27, και 1, 18-32)
Άλλα αποσπάσματα στην Αγία Γραφή για την ομοφυλοφιλία μπορείτε να βρείτε στα εξής κεφάλαια Ιεζ. 16: 49-50, Δευτ. 5:32-33, Ιησ. Ναυή 1: 8, Ψαλμ. 1: 2, Ματθ. 28: 20, Σοφία Σειράχ κεφ. 15:14-17, Γεν. 1: 26, 16: 25-26, 1 Κορ. 2: 7, Εφεσ. 1: 3-5, 3: 9, 11, Κολ. 1: 26-27, 2 Τιμ. 1: 9-10, 1 Πέτρ. 1: 19-20, Αποκ. 13: 8, 17: 8, Γεν. 1: 28, 4: 1-2, Γεν. 6: 1-3, Γεν. 6: 4-5, 8, 18, κεφ. 7ο, Γεν.2: 24, Ματθ. 19: 3-9, Μάρκ. 10: 4-12, 2: 1-11, Εφεσ. 5: 31-33, Εβρ. 13:4, Ματθ. 19: 11-12, 1 Κορ. 7: 1, 7-9, 32-34,
Όσοι λοιπόν ενδιαφέρεστε να μάθετε τι λέει η Αγία Γραφή, ο Θεός δηλαδή, για την ομοφυλοφιλία μπορείτε να ανατρέξετε στις παραπάνω παραγράφους. Αν πάλι δεν πειστείτε, εδώ είμαστε να σας στείλω και άλλα κεφάλαια... Τώρα, κάποιοι εξακολουθούν να λένε "ναι, αλλά επίσημα από το στόμα του Χριστού δεν έχουμε ακούσει να λέει τίποτα για την ομοφυλοφιλία" και αμέσως αναφέρονται στα "Αγαπάτε αλλήλους" και το περιστατικό με την Πόρνη που ήθελαν να την πετροβολήσουν! Ας ξεκινήσουμε πρώτα με το "αγαπάτε αλλήλους". Όταν λέμε, ¨αγαπάτε αλλήλους" εννοούμε τους πάντες έτσι; Τους δολοφόνους, τους βιαστές, τους παιδεραστές, τους κλέφτες, τον άλλον που μας βρίζει, εκείνον που μας χτυπάει... Έτσι δεν είναι; Και ερωτώ,όσοι αναφέρεστε στο "αγαπάτε αλλήλους" έχετε αγάπη για τους παραπάνω εγκληματίες; Αν όχι γνωρίζετε ότι είστε ψεύτες και υποκριτές έτσι; Αν ναι, καλά κάνετε! Ο Χριστός μας λέει να αγαπάμε τους ανθρώπους, όχι την αμαρτία! Αυτό για να το διακρίνει κάποιος πρέπει να έχει την αρετή της διάκρισης! Αγαπάμε τον δολοφόνο, διότι είναι εικόνα Θεού (ο άνθρωπος πλάστηκε κατ' εικόνα και καθ' ομοίωση του Θεού), μισούμε την αμαρτία διότι προέρχεται από τον Διάβολο! Αγαπάμε τον ψεύτη, διότι είναι εικόνα Θεού, μισούμε το ψέμα διότι είναι ενέργεια του Διαβόλου! Αγαπάμε λοιπόν τον ομοφυλόφιλο διότι είναι εικόνα Θεού, μισούμε την ομοφυλοφιλία διότι είναι ενέργεια του Διαβόλου. Σε όλο το κείμενό μου αν έχετε προσέξει, αναφέρομαι στην ομοφυλοφιλία σαν κατάσταση, όχι στον ομοφυλόφιλο! Η ομοφυλοφιλία για την Ορθόδοξη πίστη δεν είναι τίποτα παραπάνω από άλλη μία αμαρτία! Επειδή λοιπόν είμαστε αμαρτωλοί κι εμείς ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ να κατακρίνουμε τον ομοφυλόφιλο, ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ όμως να αναδείξουμε την αμαρτία! Στο περιστατικό με την Πόρνη ο Χριστός είναι ξεκάθαρος! Η ιστορία γνωστή. Έπιασαν στα πράσα την γυναίκα αυτή να πορνεύει με άλλον άνδρα και την πήραν στο κυνήγι για να την πετροβολήσουν. Η γυναίκα αυτή όπως έτρεχε έπεσε πάνω στον Χριστό όπου κάτι έγραφε στο χώμα. Εκείνη έπεσε στα πόδια του και οι διώκτες της μόλις είδαν τον Κύριο τον ρώτησαν "Αυτή η γυναίκα είναι πόρνη και σύμφωνα με τον Νόμο, πρέπει να λιθοβοληθεί" Τότε ο Χριστός σηκώνεται και λέει το περίφημο "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω" Τότε οι διώκτες της Πόρνης ντράπηκαν, πέταξαν τις πέτρες στο έδαφος και έφυγαν... Σε αυτό το περιστατικό αναφέρονται όλοι όσοι θέλουν να δικαιολογήσουν την ομοφυλοφιλία αλλά δυστυχώς φέρονται σαν κάθε Αιρετικό που σέβεται τον εαυτό του. Οι Αιρετικοί γιατί είναι Αιρετικοί; Διότι παίρνουν κομμάτια από την Αγία Γραφή, τα διαστρεβλώνουν και τα κόβουν έτσι ώστε να υποστηρίξουν το πιστεύω τους ή να δικαιολογήσουν την αμαρτία τους. Το κείμενο δεν τελειώνει εκεί. Έχει και συνέχεια. Ο Χριστός στρέφετε προς την γυναίκα και της λέει πως ¨πλέον κανένας δεν σε κατηγορεί. Φύγε και μην αμαρτάνεις ξανά". Εδώ λοιπόν βρίσκετε όλο το νόημα! Φύγε, διότι σε αγαπώ και είσαι εικόνα Μου, συγχωρείτε η αμαρτία σου διότι είμαι Θεός της Αγάπης, ΑΛΛΆ, ΜΗΝ ΑΜΑΡΤΆΝΕΙΣ ΞΑΝΆ, διότι η αμαρτία προέρχεται από τον Διάβολο. Για Τον Χριστό δεν έχει σημασία ποια είναι η αμαρτία, έχει σημασία η μετάνοια! Γι αυτό όσοι αναφέρεστε στο παραπάνω περιστατικό θα πρέπει να το λέτε ολοκληρωμένο! Αλλιώς είστε συκοφάντες Του Θεού! Προσέξτε διότι είναι βαρύ αυτό! Να συκοφαντείς Τον Θεό! Να λες ότι δέχεται την σαρκολατρεία, είτε μιλάμε για ετερόφυλα είτε για ομόφυλα ζευγάρια. Δεχόμαστε λοιπόν τον ομοφυλόφιλο, όμως καλούμαστε να τον ενημερώσουμε ότι αυτό που κάνει είναι παράφυση, είναι αμαρτία! Όπως το ίδιο κάνουμε και με τον δολοφόνο! Και μην ακούσω πως ο φόνος είναι ποιο βαρύ αμάρτημα. Είναι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πράττει ορθός ο ομοφυλόφιλος, ο σαρκολάτρης! Έλα λοιπόν στην Εκκλησία φίλε ομοφυλόφιλε, για να σου πει ο Χριστός "συγχωρείται η αμαρτία σου, φύγε και μην αμαρτάνεις άλλο". Όσο δεν έρχεσαι στην Εκκλησία, εμείς οφείλουμε να σε ενημερώσουμε για την κατάσταση που βρίσκεσαι διότι θα χάσεις την ψυχή σου. Φυσικά και το κομμάτι αυτό αναφέρετε σε υποστηρικτές των ομοφυλόφιλων όπου δηλώνουν Χριστιανοί. Για τους άθεους ποιο πολύ είναι για ενημέρωση, πως σκέφτεται και ενεργεί η Ορθόδοξη Εκκλησία και γιατί υπάρχει η αντίδραση από Την Ιεραρχία μας.

Αυτά ήθελα να γράψω σχετικά με το θέμα. Έχω απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα που μου παραθέτεται εδώ και καιρό και θα ήθελα να πω πως ο διάλογος θα δώσει λύση. Κάνοντας του κεφαλιού μας δεν οδηγεί πουθενά. Μην διαγράφετε κάποιον επειδή έχει άλλα πιστεύω από εμάς. Μιλήστε, σεβαστείτε την διαφορετικότητα του άλλου, επικοινωνήστε για να βρούμε μία κοινή γραμμή ώστε να πορευθούμε όλοι μαζί ειρηνικά προς το τέλος της ζωή μας. Τώρα αν υπάρχουν και ακραίες φωνές, τι να κάνουμε; Συμβαίνει. Ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος για παράδειγμα εκφράζει μία ποιο ακραία άποψη. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι εκπροσωπεί όλη την Ορθοδοξία! Είναι σαν να λέμε ότι ο Τσίπρας εκπροσωπεί την Αριστερά και την αθεΐα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου